فضای مجازی بسیج دانشجویی علوم پزشکی بوشهر

جنگ جنگ تا پیروزی...
فضای مجازی بسیج دانشجویی علوم پزشکی بوشهر

"امّا آنچه نقطه‌ی مهم‌تر عرض من است، خطاب به جوانهایی است که در سرتاسر کشور فعّالیّتهای فرهنگی را به صورت خودجوش شروع کردند که بحمدالله خیلی هم وسیع شده است. من میخواهم بگویم آن جوانهایی که در بسیاری از شهرها کار فرهنگی میکنند، با اراده‌ی خودشان، با انگیزه‌ی خودشان ـ کارهای بسیار خوبی هم از آنها ناشی شده است که از بعضی از آنها ما بحمدالله اطّلاع پیدا کردیم ـ کار را هرچه میتوانند به‌طور جدّی دنبال کنند و ادامه بدهند. بدانند که همین گسترش کار فرهنگی در بین جوانهای مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملّت، ایفا کرده است."
مقام معظم ولایت ارواحنا فداه

«اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتی‏ مَماتَ محمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»

نویسندگان
لیست همسنگران

شفقنا زندگی- بر اساس این گزارش در پی زلزله برازجان که ۲۶ پس لرزه به دنبال داشته است، ۲۵۰ واحد مسکونی در شهر برازجان و روستاهای تابعه تخریب شده‌اند.استان‌های معین نیز آمادگی کامل برای پوشش این حادثه دارند و در حال حاضر دو تیم اسکان و تغذیه اضطراری از استان فارس در حال اعزام به منطقه هستند.

به گزارش شفقنا به نقل از ایلنا، معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به آسیب دیدگی ۲ هزار خانوار در زمین لرزه بوشهر، گفت: نیروهای امدادی هلال احمر آمادگی کامل برای اسکان و تغذیه اضطراری همه حادثه دیدگان را دارند.


حیدر حیدری به اعزام ۴۰ تیم امدادی به مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: استان‌های معین نیز آمادگی کامل برای پوشش این حادثه دارند و در حال حاضر دو تیم اسکان و تغذیه اضطراری از استان فارس در حال اعزام به منطقه هستند.


حیدری خاطر نشان کرد: در ۴ روستای آسیب دیده هنوز برق وصل نشده و امدادگران در حال برپایی اردوگاه برای اسکان افراد این روستا‌ها در یک منطقه هستند.


بر طبق آخرین اخبار، زلزله ۷ / ۵ ریشتری روز گذشته برازجان در استان بوشهر  ۸ کشته به جای گذشته، همچنین ۱۳۰ تن از مصدومان این زلزله به صورت سرپایی مداوا و ۶۰ تن دیگر برای بستری به بیمارستان‌های شهرهای بوشهر و گناوه منتقل شده‌اند.


بر اساس این گزارش در پی این زلزله که ۲۶ پس لرزه به دنبال داشته است، ۲۵۰ واحد مسکونی در شهر برازجان و روستاهای تابعه تخریب شده‌اند. رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در منطقه حضور یافته و هماهنگی با دستگاه‌های مسئول انجام شده است.


همچنین حسن روحانی رئیس جمهور با ارسال پیامی به خانواده‌های بازماندگان زلزله برازجان تسلیت گفته است.


انتهای پیام

Life.shafaqna.com

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۸
سرباز ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی