فضای مجازی بسیج دانشجویی علوم پزشکی بوشهر

جنگ جنگ تا پیروزی...
فضای مجازی بسیج دانشجویی علوم پزشکی بوشهر

"امّا آنچه نقطه‌ی مهم‌تر عرض من است، خطاب به جوانهایی است که در سرتاسر کشور فعّالیّتهای فرهنگی را به صورت خودجوش شروع کردند که بحمدالله خیلی هم وسیع شده است. من میخواهم بگویم آن جوانهایی که در بسیاری از شهرها کار فرهنگی میکنند، با اراده‌ی خودشان، با انگیزه‌ی خودشان ـ کارهای بسیار خوبی هم از آنها ناشی شده است که از بعضی از آنها ما بحمدالله اطّلاع پیدا کردیم ـ کار را هرچه میتوانند به‌طور جدّی دنبال کنند و ادامه بدهند. بدانند که همین گسترش کار فرهنگی در بین جوانهای مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملّت، ایفا کرده است."
مقام معظم ولایت ارواحنا فداه

«اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتی‏ مَماتَ محمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»

نویسندگان
لیست همسنگران
جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۹ ب.ظ

شرایط برنده شدن در اسکار چیست؟

برای برنده شدن یک فیلم در جایزه اسکار باید شرایط زیر رعایت شود :

1- کاملاً علیه ملت ایران باشد.
2- زندگی در ایران را تیره و تار نمایش دهد.
3- مردم ایران را ملتی بی فرهنگ نمایش دهد.
4- ملت ایران را مردمی افسرده نمایش دهد.
5- مردم ایران را ملتی فقیر نمایش دهد.
6- ملت ایران را مردمی بی قید بر زندگی نمایش دهد.
7- مردم ایران را ملتی وحشی نمایش دهد.
و  هر آنچیزی که ملت ایران را در جهان خار و ذلیل کنید.

انتخاب فیلم گذشته ساخته اصغر فرهادی به عنوان نماینده ایران در جایزه بین المللی اسکار 2014 با واکنش های مختلفی رو به رو بوده است. منتقدین معتقدند این فیلم فاقد هرگونه نماد ایرانی است و شایستگی نمایندگی ایران را ندارد. درواقع انتخاب فیلم گذشته از اصغر فرهادی که در فرانسه ساخته شده است ما را بیاد کلاه پهلوی می اندازد که بر سر ملت، فرهنگ، عقاید، مذهب، غیرت اسلامی و ایرانی ما گذاشتند می اندازد. زمانی فرانسوی ها خواستند فرهنگ مارا مطابق با فرهنگ بی بندو بار کشور خود در بیاورند و ملت مارا مصادره فرهنگی کنند و امروز این وظیفه بر دوش های اصغر فرهادی با فیلم گذشته سنگینی می کند. انتخاب فیلم فرانسوی اصغر فرهادی برای رساندن صدای فرهنگ ملت ایراندر جایزه بین المللی اسکار سال 2014 خیانتیواضح به عقاید و فرهنگ مردم شریف ایران است و بس.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۲
سرباز ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی