فضای مجازی بسیج دانشجویی علوم پزشکی بوشهر

جنگ جنگ تا پیروزی...
فضای مجازی بسیج دانشجویی علوم پزشکی بوشهر

"امّا آنچه نقطه‌ی مهم‌تر عرض من است، خطاب به جوانهایی است که در سرتاسر کشور فعّالیّتهای فرهنگی را به صورت خودجوش شروع کردند که بحمدالله خیلی هم وسیع شده است. من میخواهم بگویم آن جوانهایی که در بسیاری از شهرها کار فرهنگی میکنند، با اراده‌ی خودشان، با انگیزه‌ی خودشان ـ کارهای بسیار خوبی هم از آنها ناشی شده است که از بعضی از آنها ما بحمدالله اطّلاع پیدا کردیم ـ کار را هرچه میتوانند به‌طور جدّی دنبال کنند و ادامه بدهند. بدانند که همین گسترش کار فرهنگی در بین جوانهای مؤمن و انقلابی، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملّت، ایفا کرده است."
مقام معظم ولایت ارواحنا فداه

«اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتی‏ مَماتَ محمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»

نویسندگان
لیست همسنگران

رییس جمهوری در نخستین ساعت حضور خود در استان بوشهر ضمن عیادت از مصدومان زلزله شهرستان دشتستان در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: از اینکه مصدومان حادثه زلزله دشتستان از خدمات درمانی ارایه شده راضی هستند، خوشحالم.

حجت‌الاسلام دکتر حسن روحانی صبح روز شنبه به اتفاق هیات همراه با عیادت از مصدومان زلزله دشتستان در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر با اهدای شاخه گل، آنان را مورد دلجویی قرار داد.
رییس جمهور در این بازدید ضمن عیادت از مصدومان زلزله زده، از کودک پنج ساله‌ای به نام علیرضا که در جریان زلزله اخیر مصدوم شده بود نیز دلجویی کرد.
غلامرضا حیدری رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: در پی زلزله پنجشنبه شب دشتستان، 48 بیمار به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر منتقل شدند که تاکنون 22 نفر آنان بستری و دو نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه مراحل درمانی خود را طی می‌کنند.
رییس جمهوری و هیات همراه پس از عیادت از مصدومان زلزله دشتستان در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، این شهر را به منظور بازدید از منطقه زلزله زده دشتستان ترک کرد.
رییس جمهوری را دراین سفر آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه بوشهر، آیت الله حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، رحمانی فضلی وزیر کشور، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، نهاوندیان رییس نهاد ریاست جمهوری، ترکان مشاور ارشد رییس جمهوری و حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان همراهی کردند.
زمین لرزه 5.7 ریشتری عصر روز پنجشنبه هفتم آذر در شهرستان دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر، هفت کشته، 195 مصدوم و خسارت هایی بین 10 تا 60 درصد به 300 واحد مسکونی منطقه وارد کرده است.

  

                  


http://www.bpums.ac.ir/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۹
سرباز ولایت

نظرات  (۱)

۱۰ اسفند ۹۲ ، ۰۲:۱۶ این المنصور
سلام برافسران جنگ نرم وسربازان امام خامنه ای انشالله در پناه امام زمان با بصیرت و استقامت حرکت کنید
پاسخ:
سلام علیکم.
تشکر از حضور شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی